Search results
- The power of communication and the gallery / Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková . Prague : Ekopress, 2017 313 stran [1, currently available 1]
- Základy marketingu / kolektiv [Jana Boučková ... et al.] . Praha : Oeconomica, 2007 . 220 s. [4, currently available 4]
- Marketing / Jana Boučková a kol. . Praha : C.H. Beck, 2003 . xvi, 432 s. [5, currently available 5]
- Základy marketingu / [Jana Boučková ... et al.] . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1999 . 220 s. [1, currently available 1]
- Zpracování a užití odborných informací / Jana Boučková a kolektiv . Praha : SNTL, 1990 . 201 s. [1, currently available 1]
- Zpracování a užití odborných informací / Jana Boučková . Praha : SNTL, 1990 . 201 s.
- Organizace a ekonomika VTI / Jana Boučková a kolektiv . Praha : SPN, 1987 . 112 s. [1, currently available 1]
- Zpracování a užití vědeckotechnických informací / Jana Boučková, Stanislav Jireš a kolektiv . Praha : SPN, 1985 . 190 s. [1, currently available 1]