Number of the records: 1  

Behaviorální alchymie v B2B

  1. Author Macháčová, Irma (Author)
    TitleBehaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B? / Irma Macháčová, Michal Jirásek, Petr Fusek a Tomáš Soukup
    Other author Jirásek, Michal (Author)
    Fusek, Petr (Author)
    Soukup, Tomáš (Author)
    Other corp. B-inside (firma) (Researcher)
    Issue1. vydání
    Issue stat.[Litomyšl] : H.R.G. spol. s r.o., 2024
    Phys.des.155 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7490-325-0 Kč 890.00
    NoteNad názvem: B-inside
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings průmyslový marketing * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * behaviorální ekonomie * obchodní úspěch
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.849.2 * 658.8:005.21 * 005.346 * 33:159.95 * 339:17.024.4 * (035)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 420024Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklama
    Behaviorální alchymie v B2B

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.