Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Rošický, Stanislav, 1942- (Author) Title Základy marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický Other corp. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu Issue 2. vyd. Issue stat. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004 Phys.des. 111 s. ; 21 cm ISBN 80-7041-786-2 Note 500 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing * 7 marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1