Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Author Malý, Václav (Author) Title Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý Název v tiráži Marketingový výzkum - Teorie a praxe Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue Vyd. 1. Issue stat. Praha : Oeconomica, 2004 Phys.des. 181 s. ; 30 cm ISBN 80-245-0761-7 Kč 123,00 Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Subj. Headings marketingový výzkum * 7 marketing research Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.52 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1