Number of the records: 1
Marketingové řízení v praxi
Author (Author) Title Marketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš] Other author Baudyš, Adolf (Translator) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : SNTL, 1971 (Brno : Tisk 2) Phys.des. 162 s. ; 21 cm ISBN Kčs 18,00 Edition Řada ekonomické literatury Series/heading Řada ekonomické literatury Note Obálka: Vladislav Jacák. 6200 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Určeno pracovníkům organizací zahraničního obchodu, pracovníkům ve všech výrobních a obchodních organizacích, ... pro pracovníky nadpodnikových orgánů a studující škol ekonomického směru Translation of Practical approach to marketing management Subj. Headings marketingový management * marketing * výrobky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.012.1 Annotation Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1