Number of the records: 1  

Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu

  1. Author Tomek, Jan, 1932- (Author)
    TitleMarketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek
    Other author (Author)
    (Author)
    Issue1. vydání
    Issue stat.Praha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990
    Phys.des.121 stran ; 21 cm
    Note1000 výtisků. Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings hutní průmysl * podnikový management * marketingový management
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC669 * 658 * 658.8:005 * (035)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.