Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. Author Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    TitleMarketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas
    Other author Melas, Dávid, 1993- (Author)
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Grada, 2021
    Phys.des.166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1723-9 Kč 249.00
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8.012.12 * (048.8:082)
    AnnotationPoznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 390499Půjčovna literaturymístní sklad
    J 390499 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový výzkum
    Marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.