Number of the records: 1
Ambientní média v reklamě
Author Šula, Tomáš, 1984- (Author) Title Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Portion of title Význam designu při tvorbě ambientních médií Issue 1. vydání Issue stat. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Phys.des. 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 Note Obsahuje bibliografii Language note Anglické resumé Subj. Headings ambientní média * reklama a propagace * design Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 364571 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1