Number of the records: 1
Marketing v cestovním ruchu
Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Title Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková Issue 2., aktualiz. a rozš. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2012 Phys.des. 313 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4209-0 369.00 Kč Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings marketing cestovního ruchu Form, Genre monografie Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.487:658.8 * (048.8) Annotation Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 308228 Půjčovna literatury místní sklad J 308228 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1