Number of the records: 1
7 principů masového marketingu
Author Earls, Mark (Author) Title 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] Varying form of title Sedm principů masového marketingu Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Computer Press, 2008 Phys.des. xv, 277 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1911-2 : 399.00 Kč Edition Praxe manažera Series/heading Praxe manažera (Computer Press) Note Přeloženo z angličtiny? Obsahuje rejstřík Translation of Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature Subj. Headings marketing * sociální chování * společnost Form, Genre monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 159.922.2 * 339.138 * 658.8 * (048.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 257649 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1