Number of the records: 1
Hodnotový management a marketing malých a středních firem
Author Bartes, František, 1955- (Author) Title Hodnotový management a marketing malých a středních firem. III, Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes Varying form of title Strategie a taktika konkurenčního boje Strategie a taktika konkurenčního boje Other corp. Obchodní a hospodářská komora Brno Akademie Sting Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Sting, 2006 Phys.des. 30 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86342-63-8 (brož.) : 60.00 Kč Note Projekt CZ.04.1.03/4.1.11.1/2604 Krajské vzdělávací centrum pro podnikatele. Náklad 60 výtisků. Vydavatel: Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně Obsahuje bibliografii Audience Studijní opora pro kombinovanou formu Subj. Headings hodnotový management * malé a střední podniky * střední podniky * konkurenceschopnost Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 005:330.133.1 * 334.012.64 * 334.012.63 * 005.332.4 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 242869/III Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1