Number of the records: 1
Moderní marketingový výzkum
Author Kozel, Roman, 1974- (Author) Title Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2006 Phys.des. 277 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-0966-X (váz.) : 298.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 * (048.8) Annotation Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobko Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 233210 Půjčovna literatury depozitář J 233210 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1