Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Title Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Other author Honzáková, Iveta, 1967- (Author) Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Issue Vyd. 3. Issue stat. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2006 Phys.des. 173 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7372-130-9 (brož.) : 118.00 Kč Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu Obsahuje bibliografii Audience Určeno pro studenty HF, FT, FS Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 244763 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1