Number of the records: 1  

Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu

  1. Author Koudelka, Jan (Author)
    TitleMarketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová
    Varying form of titleChování spotřebitele a výzkum trhu
    MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Other author Zamazalová, Marcela
    Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Issue stat.Praha : [Oeconomica], 2002
    Phys.des.1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (20 s.)
    ISBN80-245-0360-3 (příloha)
    NoteNázev z příručky. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Subj. Headings spotřebitelské chování * marketingový výzkum
    Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM
    UDC366.1 * 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindAudiovisual and electronic resources
    Call numberLocationSublocationInfo
    T 272Všeobecná studovnadepozitářIn-Library Use Only
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.