Number of the records: 1
Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu
Author Koudelka, Jan (Author) Title Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová Varying form of title Chování spotřebitele a výzkum trhu MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu Other author Zamazalová, Marcela Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue stat. Praha : [Oeconomica], 2002 Phys.des. 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (20 s.) ISBN 80-245-0360-3 (příloha) Note Název z příručky. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Subj. Headings spotřebitelské chování * marketingový výzkum Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM UDC 366.1 * 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Audiovisual and electronic resources Call number Location Sublocation Info T 272 Všeobecná studovna depozitář In-Library Use Only
Number of the records: 1