Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    TitleStrategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková
    Issue2., rozš. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2013
    Phys.des.362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4670-8 495.00 Kč
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings strategický marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * (075.8)
    AnnotationKniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count3, currently available 3
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 318777Půjčovna literaturymístní sklad
    J 318777 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 318777 bPůjčovna literaturymístní sklad
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.