Number of the records: 1
Strategický marketing
Author Strnad, Pavel, 1938-2014 (Author) Title Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková Other author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Issue Vyd. 2. Issue stat. Liberec : Technická univerzita, 2004 Phys.des. 127 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7083-826-4 Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty 3. roč. HF Subj. Headings strategický marketing * 7 strategic marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1