Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Kotíková, Halina, 1957- (Author) Title Základy marketingu / Halina Kotíková, Jaroslav Zlámal Other author Zlámal, Jaroslav, 1947- (Author) Other corp. Univerzita Palackého. Filozofická fakulta Issue 1. vyd. Issue stat. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006 Phys.des. 77 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-244-1489-9 neprodejné Edition Skripta Series/heading Univerzita Palackého. Skripta Note Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Odkaz http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/knihovna/Skripta_FF/zaklady_marketingu.pdf již není funkční. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty UP v Olomouci Subj. Headings marketing * 7 marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * 339.138 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1