Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Kotíková, Halina, 1957- (Author)
    TitleZáklady marketingu / Halina Kotíková, Jaroslav Zlámal
    Other author Zlámal, Jaroslav, 1947- (Author)
    Other corp. Univerzita Palackého. Filozofická fakulta
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006
    Phys.des.77 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-244-1489-9 neprodejné
    EditionSkripta
    Series/headingUniverzita Palackého. Skripta
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Odkaz http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/knihovna/Skripta_FF/zaklady_marketingu.pdf již není funkční. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty UP v Olomouci
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * 339.138 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.