Number of the records: 1
Psychologie reklamy
Author Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Title Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Issue 5., rozšířené a aktualizované vydání Issue stat. Praha : Grada Publishing, 2023 Phys.des. 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-3654-4 Kč 549.00 Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 159.98:659.1 * 658.8:316.77 * (048.8:082) Annotation Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1, Access to Shelves 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 410745 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama
Number of the records: 1