Number of the records: 1
Kulturní aspekty české a evropské reklamy
Author Světlík, Jaroslav, 1949- (Author) Title Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík Parallel Title Cultural aspects of Czech and European advertising Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Issue stat. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 Phys.des. 34 s. ; 21 cm ISBN 80-7318-271-8 Edition Teze habilitační práce = Habilitation thesis Series/heading Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze habilitační práce Note Souběžný název edice z rubu tit. s.. 60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky Language note Anglické resumé Subj. Headings reklama a propagace - kulturní aspekty * marketingová komunikace - kulturní aspekty * reklama a propagace - Česko * reklama a propagace - země Evropské unie * marketingová komunikace - Česko * marketingová komunikace - země Evropské unie * 7 advertising - cultural aspects * 7 communication in marketing - cultural aspects * 7 advertising - Czechia * 7 advertising - European Union countries * 7 communication in marketing - Czechia * 7 communication in marketing - European Union countries Form, Genre habilitační práce * teze * 7 habilitation theses * 7 abstracts Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * 316.72/.75 * (437.3) * (4) * (043.5) * (048.3) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1