Number of the records: 1  

Výzkum trhu v německém jazyce

  1. Author Bártová, Hilda (Author)
    TitleVýzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta
    Parallel TitleMarktforschung in deutscher Sprache
    Other author Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
    Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    IssueVyd. 2., přeprac.
    Issue stat.Praha : Oeconomica, 2004
    Phys.des.215 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0779-X Kč 137,00
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 100 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteNěmecký text
    Subj. Headings marketingový výzkum * němčina * odborné texty * 7 marketing research * 7 German language * 7 professional texts
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageGerman
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Výzkum trhu v německém jazyce

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.