Number of the records: 1
Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
Author Rumpel, Petr, 1964- (Author) Title Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel Issue Vyd. 1. Issue stat. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 Phys.des. 57 s. ; 30 cm ISBN 80-7042-957-7 Edition Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Series/heading Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Note Studijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Subj. Headings teritoriální marketing * 7 regional marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 332.146 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1