Number of the records: 1  

Marketing jako integrační součást řídících metod a technik

  1. Author Štěpán, Karel (Author)
    TitleMarketing jako integrační součást řídících metod a technik / Karel Štěpán
    Other author Souvislost marketingových činností s některými aspekty plánování, řízení a koordinace
    Other corp. Československá obchodní komora
    Issue stat.Praha : Rapid, 1965 (Turnov : SG)
    Phys.des.39, [1] s., [1. stať 28 s.] ; 8°
    EditionŘada M ; sv. 8
    Series/headingŘada M
    NoteVyd. Čs. obchodní komora, Praha. Přehl. lit.. Pozn.. Pro vnitř. potř.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Partition's nameObsahuje přítisk: Souvislost marketingových činností s některými aspekty plánování, řízení a koordinace / Adolf Kříž
    Subj. HeadingsMarketing - podniky průmyslové - řízení * Marketing - podniky průmyslové - plánování * Podniky průmyslové - řízení - marketing * Podniky průmyslové - plánování - marketing
    UDC380.13:338.984(021)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.