Number of the records: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Author Vajčnerová, Ida, 1967- (Author)
    TitleManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Other author Ryglová, Kateřina (Author)
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Grada Publishing, a.s., 2017
    Phys.des.186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7 Kč 289.00
    EditionManažer
    Series/heading Manažer
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings cestovní ruch * management jakosti
    Form, Genre příručky
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC338.48 * 005.6 * (035)
    AnnotationNa trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 359910Půjčovna literaturymístní sklad
    J 359910 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.