Number of the records: 1  

Kdo vydrží, vyhraje

  1. Author Kaplan Thaler, Linda, 1951- (Author)
    TitleKdo vydrží, vyhraje : postupy a metody, jak pěstovat odolnost a vytrvalost / Linda Kaplan Thaler & Robin Koval ; překlad: Jakub Goner
    Uniform title Grit to great. Česky
    Portion of titleJak pěstovat odolnost a vytrvalost
    Other author Koval, Robin, 1955- (Author)
    Goner, Jakub (Translator)
    Issue1. vydání
    Issue stat.V Brně : BizBooks, 2016
    Phys.des.151 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-2650-546-4 Kč 229.00
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    Subj. Headings psychická odolnost * trénink vůle
    Form, Genre příručky
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC159.944 * 159.947 * (035)
    AnnotationTermín „Grit“ má – alespoň v anglosaských zemích – dobře našlápnuto stát se slovem roku. O co jde? V zásadě o to, že stále více lidí si uvědomuje, že příliš liberální výchova založená na permanentním chválení nepřináší úplně ty nejlepší výsledky. Máme tu dnes možná dvě celé generace, které absolutně neumějí překonávat překážky, které jakýkoliv nezdar odradí a pro které výraz „tvrdá práce“ je něco jako sprosté slovo. Jenomže právě vytrvalost, úsilí a ona zmíněná tvrdá práce, která není ani cool, ani sexy, je přesně to, co zase přichází do módy. Zaměstnavatelé, rodiče, odborníci i politici zkrátka docházejí dějinnou smyčkou opět k názoru, který ještě před padesáti lety nikoho ani nenapadlo zpochybňovat: že bez pevné vůle a odhodlání to prostě v životě nefunguje. Grit (angl. odhodlání, pevná vůle, kuráž) tedy znamená návrat ke starým dobrým hodnotám a kniha, kterou držíte v rukou je vynikajícím průvodcem na cestě ke znovunalezení vytrvalosti, vůle a odolnosti.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 351421Půjčovna literaturymístní sklad
    Kdo vydrží, vyhraje

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.