Number of the records: 1
Internetový marketing
Author Janouch, Viktor, 1961- (Author) Title Internetový marketing / Viktor Janouch Issue 2. vyd. Issue stat. V Brně : CPress, 2014 Phys.des. 376 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-4311-7 399.00 Kč Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings internetový marketing * WWW technologie Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 004.738.12:004.41 * (035) Annotation Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 328372 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (until 29.11.2024)
Number of the records: 1