Number of the records: 1
Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
Author Pilík, Michal, 1978- (Author) Title Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík Issue Vyd. 1. Issue stat. Praha : Linde Praha, 2013 Phys.des. 122 s. : il., 1 mapa ; 23 cm ISBN 978-80-7201-936-6 139.00 Kč Edition Monografie Series/heading Monografie (Linde) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings elektronický obchod - Česko * internetový marketing - Česko * spotřebitelské chování - Česko Form, Genre monografie Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 339:004.738 * 658.8:004.738.5 * 366.1 * (437.3) * (048.8) Country Czech Republic Language English Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 326955 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1