Number of the records: 1
Strategický marketing
Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Title Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková Issue 2., rozš. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2013 Phys.des. 362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm ISBN 978-80-247-4670-8 495.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings strategický marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * (075.8) Annotation Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt Country Czech Republic Language Czech Copy count 3, currently available 3 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 318777 Půjčovna literatury místní sklad J 318777 a Půjčovna literatury místní sklad J 318777 b Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1