Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Bartošová, Hana, 1944- (Author)
    TitleZáklady marketingu / Hana Bartošová, Petra Krajníková
    Other author Krajníková, Petra (Author)
    Other corp. Vysoká škola regionálního rozvoje. Katedra ekonomiky a managementu
    Evropský sociální fond
    Issue stat.Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje, 2011
    Phys.des.160 s. ; 29 cm
    ISBN978-80-87174-07-4 (brož.) : 212.00 Kč
    NoteNad názvem: Evropský sociální fond. Na obálce pod názvem: katedra ekonomiky a managementu. 30 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Studijní opora pro studenty kombinované formy studia bakalářského studijního programu Regionální rozvoj, obor Management a regionální rozvoj
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URL Obsah
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 297848Půjčovna literaturymístní sklad
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.