Number of the records: 1
Marketingové plánování, controlling a audit
Author Glogar, Alois, 1932-2018 (Author) Title Marketingové plánování, controlling a audit / Alois Glogar a kolektiv Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Issue Vyd. 1. Issue stat. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 Phys.des. 146 s. ; 30 cm ISBN 80-7318-401-X (brož.) : 146.00 Kč Note Náklad 200 výtisků. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky Obsahuje bibliografii Subj. Headings strategický marketing * marketingový management * marketingový audit Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * 658.8:005 * 658.8:005.52 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 243679 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1