Number of the records: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. Author Kozel, Roman, 1974- (Author)
    TitleModerní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2006
    Phys.des.277 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-0966-X (váz.) : 298.00 Kč
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005.52 * (048.8)
    AnnotationPřehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobko
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 233210Půjčovna literaturydepozitář
    J 233210 aPůjčovna literaturydepozitář
    Moderní marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.