Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Author Zbořil, Kamil (Author) Title Marketingový výzkum : metodologie a aplikace / Kamil Zbořil Varying form of title Marketingový výzkum - metodologie a aplikace Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue Vyd. 2. Issue stat. V Praze : Oeconomica, 2003 Phys.des. 171 s. ISBN 80-245-0615-7 (brož.) : 96.00 Kč Note Náklad 50 výtisků. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská Obsahuje bibliografii Audience Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Subj. Headings marketingový výzkum - metodologie Form, Genre učebnice vysokých škol UDC 658.8:005.52 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 210797 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1