Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0006785 amg^"
  1. Marketingový management obcí, měst a regionů : manuál pro potřeby praxe / Jiří Ježek, Petr Rumpel, Ondřej Slach .  Ostrava :  Ostravská univerzita v Ostravě,  2007 .  136 s.  
    Marketingový management obcí, měst a regionů
  2. CIMA - A : marketing management / [text zpracovala skupina autorů pod vedením Otakara Pivody] .  V Praze :  CIMA- Český institut pro marketing,  [2007] .  2 sv.  
    CIMA - A
  3. Marketing of agriculture in developing countries / author Jiří Havel ; co-author Petra Holíková .  Prague :  Czech University of Agriculture, Institute of Tropics and Subtropics,  2006 .  108 s.  
    Marketing of agriculture in developing countries
  4. Sylaby z marketingového řízení / Vojtěch Spáčil .  Ostrava :  Repronis,  2004 .  99 s.  
    Sylaby z marketingového řízení
  5. Moderní a efektivní manažer : modul 1: řízení. Kniha 4, Pochopení rolí vlastníků a investorů / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al. ; překlad ze slovenského originálu J. Paták] .  Praha :  Open University, Czech Republic,  2003 .  87 s.  
    Moderní a efektivní manažer
  6. Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov .  Pardubice :  Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích,  1991 .  2 sv. (154, 216 s.)  
    nerozpoznán
  7. Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek .  Praha :  Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu,  1990  121 stran  
    Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu
  8. Marketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš] .  Praha :  SNTL,  1971 .  162 s.  
    Marketingové řízení v praxi
  9. Případové studie v hospodářské politice podniků / Jaroslav Nykryn, Jan Urbánek .  Praha :  Institut řízení,  1970 .  193 s.  
    Případové studie v hospodářské politice podniků
  10. Marketing a řízení / Martin Zober ; [přeložili Adolf Baudyš ... et al.] .  Praha :  SNTL - Nakladatelství technické literatury,  1968 .  424 s.  
    Marketing a řízení


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.