Výsledky vyhledávání
- Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . V Praze : Oeconomica, 2009 . 206 s. [1, z toho volných 1]
- Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2007 . 194 s. [1, z toho volných 1]
- Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2007 . 254 s. [1, z toho volných 1]
- Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2003 . 91 s. [1, z toho volných 1]
- Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. 1. část / Hilda Bártová . Praha : Oeconomica, 2002 . 47 s. [1, z toho volných 1]
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002 . 209 s. [1, z toho volných 1]
- Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : pro studenty podnikohospodářské fak. / Hilda Bártová, Jan Koudelka . Praha : VŠE, 1994 . 121 s. [2, z toho volných 2]
- Výzkum trhu a chování spotřebitele / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : VŠE, 1993 . 72 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingový výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Economia, 1991 . 107 s. [3, z toho volných 3]