Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 29  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0002131 amg^"
  1. Vokální činnosti jako prostředek rozvoje hudebnosti a zpěvnosti žáků / Alena Tichá .  Praha :  Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta,  2007 .  110 s.  
    Vokální činnosti jako prostředek rozvoje hudebnosti a zpěvnosti žáků
  2. Třídnické hodiny : metodika práce třídního učitele s tématy osobnostní a sociální výchovy / Michal Dubec .  Praha :  Projekt Odyssea,  2007 .  82 l.  
    Třídnické hodiny
  3. Malý chytrolín : velká kniha hádanek a doplňovaček / [koncepce a ilustrace Ivana Maráková a autoři Editions Caramel] .  Praha :  Fragment,  2007 .  [270] s.  
    Malý chytrolín
  4. Hrajeme si celý rok : knížka pro šikovné ruce / [ilustrace] Edita Plicková, Ljuba Štíplová .  Ostrava :  Librex,  2006 .  80 s.  
    Hrajeme si celý rok
  5. Velký rádce prvňáčka : [čteme, díváme se, hrajeme si a dobře se bavíme] / Marie Tetourová ; [ilustrace] Edita Plicková .  Frýdek-Místek :  Alpress,  2006 .  2 sv. (139, 62 s.)  
    Velký rádce prvňáčka
  6. Doplňovačky - hádanky - hry : na každý den / [autoři koncepce a ilustrací Ivana Maráková a autoři Editions Caramel] .  [Havlíčkův Brod :  Fragment],  2006 .  256 s.  
    Doplňovačky - hádanky - hry
  7. Pěstitelské práce 1 : pro obor Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Pavlína Škardová, Ondřej Škarda .  Olomouc :  Univerzita Palackého,  2006 .  82 s.  
    Pěstitelské práce 1
  8. Já už to umím-- a co ty? : 32 stran doplňovaček, hádanek a dokreslovaček / [autorka koncepce, text Ivana Maráková] .  Havlíčkův Brod :  Fragment,  2005 .  4 sv. (32, 32, 32, 32 s.)  
    Já už to umím-- a co ty?
  9. Já už to umím-- a co ty? : 128 stran doplňovaček, hádanek a dokreslovaček / [autorka koncepce, text Ivana Maráková] .  Havlíčkův Brod :  Fragment,  2005 .  [128] s.  
    Já už to umím-- a co ty?
  10. Hry jako prostředek rozvoje komunikativních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku / [editoři] Nelešovská Alena, Svobodová Jana .  Olomouc ; Praha :  Votobia,  2004 .  64 listů  
    Hry jako prostředek rozvoje komunikativních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.