Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0018682^"
  1. The power of communication and the gallery / Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková .  Prague :  Ekopress,  2017  313 stran   [1, z toho volných 1]
    The power of communication and the gallery
  2. Základy marketingu / kolektiv [Jana Boučková ... et al.] .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  220 s.   [4, z toho volných 4]
    Základy marketingu
  3. Marketing / Jana Boučková a kol. .  Praha :  C.H. Beck,  2003 .  xvi, 432 s.   [5, z toho volných 5]
    Marketing
  4. Základy marketingu / [Jana Boučková ... et al.] .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  1999 .  220 s.   [1, z toho volných 1]
    Základy marketingu
  5. Zpracování a užití odborných informací / Jana Boučková a kolektiv .  Praha :  SNTL,  1990 .  201 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  6. Zpracování a užití odborných informací / Jana Boučková .  Praha :  SNTL,  1990 .  201 s.  
    Zpracování a užití odborných informací
  7. Organizace a ekonomika VTI / Jana Boučková a kolektiv .  Praha :  SPN,  1987 .  112 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  8. Zpracování a užití vědeckotechnických informací / Jana Boučková, Stanislav Jireš a kolektiv .  Praha :  SPN,  1985 .  190 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.