Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0256170^"
  1. A note on equilibrium uniqueness in the Baron-Ferejohn model / Levent Celik, Bilgehan Karabay .  Prague :  CERGE-EI,  2011 .  10 s.   [1, z toho volných 1]
    A note on equilibrium uniqueness in the Baron-Ferejohn model
  2. Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly / Levent Çelik .  Prague :  CERGE-EI,  2008 .  41 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  3. Viewer sampling and quality signaling in a television market / Levent Çelik .  Prague :  CERGE-EI,  2008 .  23 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Viewer sampling and quality signaling in a television market
  4. Monopoly provision of tune-ins / Levent Çelik .  Prague :  CERGE-EI,  2008 .  31 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Monopoly provision of tune-ins
  5. Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly / Levent Çelik .  Prague :  CERGE-EI,  2007 .  17 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.