Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Rošický, Stanislav, 1942- (Autor) Název Základy marketingu : aplikační systematický přehled / Stanislav Rošický Další korp. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2002 Fyz.popis 111 s. ISBN 80-7041-772-2 : 48.80 Kč Poznámky Náklad 500 výtisků. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 202501 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1