Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Malý, Václav (Autor) Název Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý Název v tiráži Marketingový výzkum - Teorie a praxe Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2004 Fyz.popis 181 s. ; 30 cm ISBN 80-245-0761-7 Kč 123,00 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketingový výzkum * 7 marketing research Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1