Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a přímý marketing

  1. Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) (Překladatel)
    NázevMarketingová komunikace a přímý marketing / Marie Hesková a kolektiv
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeJindřichův Hradec : Oeconomica, 2005
    Fyz.popis[6], 174 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0995-4
    Poznámky300 výt.. Část. přeloženo ze slovenštiny. Anglicko-český terminologický slovník. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Určeno pro inženýrské studium
    Předmět.hesla marketingová komunikace * přímý marketing * 7 communication in marketing * 7 direct marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:316.77 * 658.849.2 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingová komunikace a přímý marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.