Počet záznamů: 1
Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
Autor Rumpel, Petr, 1964- (Autor) Název Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 Fyz.popis 57 s. ; 30 cm ISBN 80-7042-957-7 Edice Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Edice/záhl. Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Poznámky Studijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Předmět.hesla teritoriální marketing * 7 regional marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 332.146 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1