Počet záznamů: 1  

Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty

  1. NázevMarketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty
    Další autor Pokorný, Jiří, 1946- (Sestavovatel, kompilátor)
    Chalupský, Vladimír, 1956- (Sestavovatel, kompilátor)
    Další korp. Connex
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeBrno : Dům techniky, 1990
    Fyz.popis22 s. ; 20 cm
    ISBN80-02-00731-X
    Poznámky180 výt.. Rozmn.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    ObsahujeVýchodiska marketingové koncepce řízení podniku / V. Chalupský. Psychologické aspekty marketingu / J. Pokorný
    Předmět.heslamarketink - ekonomika tržní - aspekty psychologické - brožury
    Forma, žánr brožury
    MDT159.95 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.