Počet záznamů: 1
Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty
Název Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty Další autor Pokorný, Jiří, 1946- (Sestavovatel, kompilátor) Chalupský, Vladimír, 1956- (Sestavovatel, kompilátor) Další korp. Connex Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Brno : Dům techniky, 1990 Fyz.popis 22 s. ; 20 cm ISBN 80-02-00731-X Poznámky 180 výt.. Rozmn.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje Východiska marketingové koncepce řízení podniku / V. Chalupský. Psychologické aspekty marketingu / J. Pokorný Předmět.hesla marketink - ekonomika tržní - aspekty psychologické - brožury Forma, žánr brožury MDT 159.95 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1