Počet záznamů: 1
Sportovní marketing
Autor Kunz, Vilém, 1974- (Autor) Název Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2018 Fyz.popis 173 stran : ilustrace ; 24 xcm ISBN 978-80-271-0560-1 Kč 269.00 Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla sportovní management * ekonomika sportu * marketing * reklama a propagace * sponzorství Forma, žánr monografie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796.062 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 338.246.027 * (048.8) Anotace Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 365790 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1