Počet záznamů: 1
Ambientní média v reklamě
Autor Šula, Tomáš, 1984- (Autor) Název Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Část názvu Význam designu při tvorbě ambientních médií Vydání 1. vydání Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Fyz.popis 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 Poznámky Obsahuje bibliografii Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla ambientní média * reklama a propagace * design Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 364571 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1