Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor) Název Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 261 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-0206-8 Kč 349.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum - metody * neuromarketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * 658.8:159.91 * (035) Anotace Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 359180 Půjčovna literatury místní sklad J 359180 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1