Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
Autor Machková, Hana (Autor) Název Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková Vydání 4. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2015 Fyz.popis 194 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-5366-9 Kč 299.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla mezinárodní marketing Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 * (048.8) Anotace Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 333045 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1