Počet záznamů: 1
Internetový marketing
Autor Janouch, Viktor, 1961- (Autor) Název Internetový marketing / Viktor Janouch Vydání 2. vyd. Nakl.údaje V Brně : CPress, 2014 Fyz.popis 376 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-4311-7 399.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla internetový marketing * WWW technologie Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 004.738.12:004.41 * (035) Anotace Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 328372 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 29.11.2024)
Počet záznamů: 1