Počet záznamů: 1
Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
Autor Pilík, Michal, 1978- (Autor) Název Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Linde Praha, 2013 Fyz.popis 122 s. : il., 1 mapa ; 23 cm ISBN 978-80-7201-936-6 139.00 Kč Edice Monografie Edice/záhl. Monografie (Linde) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla elektronický obchod - Česko * internetový marketing - Česko * spotřebitelské chování - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 339:004.738 * 658.8:004.738.5 * 366.1 * (437.3) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 326955 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1