Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Štůsek, Jaromír (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Jaromír Štůsek, Lucie Kvasničková Stanislavská
    Další autor Kvasničková Stanislavská, Lucie (Autor)
    Další korp. Česká zemědělská univerzita v Praze. Katedra řízení
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeV Praze : Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2013
    Fyz.popis139 s. : il. ; 29 cm
    ISBN978-80-213-2414-5 120.00 Kč
    PoznámkyPod názvem: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, katedra řízení. 150 výt.
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro posluchače oboru PaE, VSRR, SMAD-TF
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 324408Půjčovna literaturymístní sklad
    J 324408 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.