Počet záznamů: 1
Intertextualita v reklamě
Autor Holanová, Radka, 1979- (Autor) Název Intertextualita v reklamě / Radka Holanová Nakl.údaje Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012 Fyz.popis 167 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7290-513-3 196.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla intertextualita * reklama a propagace Forma, žánr studie Konspekt 82.0 - Literatura (teorie) MDT 82.05/.07 * 659.1 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 314479 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1