Počet záznamů: 1
Teorie, management a marketing služeb
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Nakl.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012 Fyz.popis 183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-87472-25-5 (brož.) : 195.00 Kč Edice Vysokoškolská učebnice Edice/záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Poznámky Terminologický slovník. 300 výt. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 338.46 * 005 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 308388 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1